Tuesday, February 26, 2008

罪證確鑿 今次大鑊



講笑0者, 屋企樓下全部都係呢D紅色小花圍住. 有無人知道呢D係咩花? 我想教佢, 自己又唔知係咩花. 唯有話係: 紅色的小花

P.S. 夏威夷D大紅花, 又大又紅又多. 騫騫已經學識咩叫大紅花, 一見到街上有就即刻指比我睇.

採花賊



拈花惹草係我專長

好彩屋企樓下大把花花草草石仔玩

我的姑姐



我鐘意同姑姐玩, 鐘意拖住姑姐四圍行, 鐘意指住姑姐同佢傾計. 姑姐吹波波又鐘意睇.
媽媽唔抱我時, 我亦唔比其他人抱, 但係姑姐抱都好過冇.
我個英文名ADRIAN就係佢幫我改.

Wednesday, February 20, 2008

食粟米



粟米太好味! 一條粟米就令佢十分滿足. 好鐘意食, 餵佢時, 捉住我隻手唔放. 大大啖"及"落來. 不過, 唔好食咁多.... 都未夠牙, 好難消化! 第二日, 原粒出返來. 都係唔敢比佢食, 亦唔敢係佢面前食, 費事又即撲過來搶.

Monday, February 18, 2008

企鵝仔行路

一個岩岩學識行既小朋友, 公公婆婆你地睇到嗎? 過穩哩?

Friday, February 15, 2008

腳!


開口講



識行就叫做又大個仔d啦, 識行就唔係bb 咯!
不過更開心既係, 終於聽明佢講咩, 講出大人認為有意思的第一句話係: 腳!
上星期六已經好似聽到佢講腳架喇, (指住隻腳講) 留意佢幾日, 證實左佢係真係識.
無論拎左自己/你隻腳, 佢都非常清楚的發音: 腳!

然後第二句係上星期:爸爸 (跟住我講)
第三句係琴日: hi (早上起身望住我揮手, 然後:hi)
第四句係琴日: 亞當夏娃 (讀聖經故事給他聽時)
第五句係琴日: 燈(指住盞燈)

十三個月



會行先定會講話先??

原來係一齊!十三個月。

佢識行都算遲,我開頭估會十個月識行果種,因為佢以前大隻好力。點知而家8-9個月之後變返普通SIZE,唔再係巨B。加上佢怕死,好聽D講句﹕小心翼翼。學行學左三個月先敢自己放手去。落樓梯望清望楚先倒後退一步;行路就死都要捉實你隻手,其實根本夠力行,只係無信心。如果用其他野引開佢注意,佢會不知不覺咁企左係度。好喇,到今個星期開始,佢比較放心去走,現在更係通屋走,但還未好穩鎮.

Tuesday, February 12, 2008

終於乖乖肯坐車



搭車唔抱得, 犯法架. 朋友個仔歲半, 竟然能夠從car seat 逃出來! 結果害他媽媽收告票, 要上court, 比罰款USD $97.

自從一歲後,可以轉向前看. (一歲前規定要BACKWARD FACING, =撘倒頭車, 為保護初生嬰兒無力的頸部) 而家騫騫乖好多喇.... 可以吹吹風, 看風景, 而家成朝撘車, 佢都唔嘈. 而且好合作, 自己扣上安全帶, 好囉, 謝天謝地.

i hate the car seat



一直討厭坐car seat. 經常大喊特喊, 加上成日塞車, 帶佢坐車真苦! 開車果個煩, 氹佢果個攰.

Sunday, February 10, 2008

牛咁眼睇電視


兩位小朋友很留心看"your baby can read"
一到唱歌時間, 表妹在唱歌, 表哥在拍手
兩個都好興奮好興奮!

好哥哥


騫騫是好哥哥. 媽媽照顧表妹, 他都沒有妒忌. 只是喜歡手指指督人家個頭, 督下督下自己哈哈笑!

甜睡表妹


帶病中的表妹來我們家過了兩天, 她也好好睡, 表哥讓了他的床給妹妹睡. 妹妹第一天好厲害! 可以睡連續十二個小時!!! 她這樣能睡, 所以眼睛比表哥的精靈.

甜睡寶寶



平日騫騫早上及下午都要小睡各半至一小時, 但一有街去就可以死頂不睡覺, 直至撐不住為止. 居然這樣都可以睡著! 明顯已經累得很

Friday, February 08, 2008

PASSPORT PHOTO



USD$9/2張的PASSPORT PHOTO
質素咁差! 影到我個仔目無表情, 自己影D相靚過佢
不過一TAKE 過, 一埋位, 一抱起, 就影左.

對爸爸媽媽來說, 雖然插蘇鼻+張大口伸條脷, 都係咁可愛

Saturday, February 02, 2008

得人錫


公公話: "騫騫個樣好似好得人錫果種"
咁公公快d來探下個好得人錫既孫仔啦~
個孫你都有份, 唔係佢誤會自己得個呀爺架咋!
Powered By Blogger