Monday, May 12, 2008

媽媽好幫手

最近缺相, 相機開始壞到影不到相了!

乾完衣上來, 把兩大籃衣服倒在地上, 坐在地上慢慢褶, 懶惰得不想站起來去丟掉乾衣紙, 於是我叫騫騫, "唔該同我掉左佢丫!" 佢就行去最近的一個垃圾筒(洗手間)掉左佢.

雖然平日吸塵, 抺枱等工作, 我都有給他參與, 但當然純粹"參與", 實際上幫不上我忙 (只有越抺越污糟), 今天是我第一次感受到他真的幫助了我!

2 comments:

Anonymous said...

王子長大了



就更「好用」

HNL Chinese Activities said...

細路仔時, 乜都搶住幫呀媽, 大個左就唔知喇....

Powered By Blogger