Friday, July 06, 2007

7月4日 美國國慶假期, 我們這一家第2次出海了! 這次地點是有名的Ala Moana 海灘, 人多到找不到停車位. 整個塲地都是露營的人, 因為晚上有煙花, 所以他們早一晚已在撘營守候....年年都是這樣. 煙花有甚麼好看? ..... 我的小寶貝第二次出海暢泳不是更吸引嗎? 看他的表情... 有進步嗎?

仔呀仔.... 你媽媽假假地, "想當年"都算是個運動健將, 陸運會的全埸總冠軍都拿過啦... 怎麼你......

2 comments:

Anonymous said...

小bie,"表哥,我好想快d同你一齊去游水呀!媽咪已經買咗泳衣比我架嘞! 我好想快d返來呀!!到我返來嘅時候,你應該已經學識游水了吧?到時你教我嘞! hehe^^"

HNL Chinese Activities said...

教你?? 望係咁望啦, 但表哥還是好驚青呀.

可能你叫寶ee教你穩陣d喎

Powered By Blogger