Monday, July 30, 2007

作死你呀, 恰我個仔





話說一天去朋友家, 朋友個仔Alan 十個多月大, 已經會走幾步路. 小騫咪借佢個學行車坐坐囉, 點知果個Alan 拿起玩具"哼"小騫個頭, 小騫戇戇居居, 呆左3秒, 好似係度諗: 點解個頭痛痛地既?! 3秒後終於諗到: 我比人打呀! 佢咪喊囉!

咁大膽, 恰我個仔!



歡迎大家為相中兩個傻仔設計對白, (在comments裏發表), 最搞笑的有獎!
This is the first caption contest, use the comments button to tell us what you think these two boys were thinking. The funniest entry will be rewarded.

11 comments:

Anonymous said...

Alan: 咪搶我鏡呀! 仲揸埋我架私家車!

你仔仔: 原來我上緊鏡架!唔怪得之甘多人望住我啦!

Pat Pat said...

Alan: 呀~!!!!人地未補粉架..丫...死喇醜態曝晒光添...
小騫: 哼..好彩我天生靚仔隨時ready姐.今鋪仲唔贏晒.

Pat Pat said...

Alan: e..點解e個女人咁靚ge..唔通係我阿媽..
小騫: 喂..你攪清楚喎..哩個係我阿媽先o岩..

Anonymous said...

Alan : 你洗唔洗一來到我屋企就坐咗我架私家車同攞我d玩具呀....等你呀媽睇唔到個時....打你一下先....慘!!!衰咗比佢呀媽發現咗添!!!

小騫 : 媽媽....佢打我呀!快d同我出頭啦!你睇下Alan個樣幾驚....

Anonymous said...

Alan: [Hey, get out of my chair.]

Adrian: [Head hurts?! ... I'm hit! I'm hit! Ahhhhhhhhhh!]

Anonymous said...

小騫:真係唔識死,你唔知我亞媽好錫我o既咩?佢一定會好似隻老虎咁對住你大吼:喂,細路,做乜打我個仔亞?一定嚇到你賴尿啫!
Alan:好驚驚呀,個姨姨咁惡,哎吔...賴....好彩着咗片片,冇人知咋..

Anonymous said...

王子睜大無辜的雙眼看著親愛的媽媽:
媽,我們家的學行車比這個大多了,
我伸…伸懶腰都要好小心啊~
不過我會忍耐、將就一下它的

Alan狠瞪王子,心想:
雖然現在我可以自己走路,不用坐學行車,
但你占了便宜還賣乖,實在欺人太甚了!

Anonymous said...

Second version

王子睜大無辜的雙眼看著親愛的媽媽:
媽,我們家的學行車比這個大多了,
我伸…伸懶腰都要好小心啊~
不過我會忍耐、將就一下它的

Alan狠瞪鏡頭,心想:
Auntie,雖然現在我可以自己走路,
不用坐學行車,但你的兒子占了便宜還賣乖,而你在旁還拍照助興,
你們母子實在欺人太甚了!

HNL Chinese Activities said...

謝謝各位熱烈的回應, 還有的快加上去, 得獎結果快要公佈了... 到底花落誰家??? 留意此BLOG

Unknown said...

Alan: Yo! Get outta my "car"! (Hits Adrian's head in the process)

Adrian: (Thinking..."What the xxxx just hit me?! I was just "test driving" this "car"...) Ouch! My head feels sore, aghhhhhhh!

Unknown said...

Alan : 今次死梗啦! 實比阿媽炳鑊金啦! 都係自己衰小氣。Auntie, 我下次唔敢架啦! 你大人有大量,放過我呢個死'靚'仔啦!!! 嗚嗚嗚...如果你以後唔比小騫同我玩, 下次就無機會再'哼'佢個頭架啦!!!! 哈哈哈哈.......

Powered By Blogger