Thursday, January 07, 2010

再遊動物園


自你上學, 媽媽做五天工以後, 我們變得很少親子活動.  "媽媽, 我地好耐無去探鶴鶴喇, 不如你帶我去動物園丫, 我想去動物園呀..." 這個要求聽過起碼五次, 媽媽一直放在心上, 等到聖誕假期, 就可以去了!    你非常了解熟悉動物園的各個位置, 行到那裏, 就知道下一個景點是什麼動物, 全程由你帶路.  一去到看紅鶴, 然後"我想睇大笨象呀", "我想睇鱷魚呀" "我想睇馬騮呀"...   然後帶我繼續向前行.  你志願是做導遊嗎?



讓你去觀察, 讓你去細看, 讓你去接觸





孩子的快樂就是這麼簡單。

No comments:

Powered By Blogger